کاش بچه بودم


تــــــــــــرنم یک تــــــــــــــرانه

 کاش می شد بچه بودم غمی نداشتم شبا راحت چشامو رو هم می ذاشتم می خوابیدم

 
خوابای ساده می دیدم آدما رو ، همه آزاده می دیدم توی دنیای قشنگم ،
 
نه غمی بود و نه دردی نه دل تنگی و نه خونه ی سردی واسه من دیدنی بودن
 
شاپرک ها وقتی که پر می کشیدن سوی گل ها سوار اسب خیالم تا دل ابرا می تاختم
 
میون ستاره ها خونه می ساختم می شدم همسایه ی خورشید زیبا از تو آسمون می رفتم
 
توی دریا مثل ماهی توی آب سفر می کردم از تموم دریاها گذر می کردم
 
خبر از جنگ بزرگترا نداشتم توی سینه ها گل امید می کاشتم رو لبام ترانه ی مهر و محبت
 


دریافت کد نوشته به دنبال موس

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ یک شنبه 15 بهمن 1391 | 14:8 | سارا جون |

Sara